На друштвеном плану, АМД Бачка се афирмише као незаобилазни фактор у развоју наше општине, па и шире, нарочито у сфери саобраћајно-техничке културе и спортских ауто-мото такмичења. За постигнуте резултате, 23. октобра 1966. године, Друштву је додељена Октобарска награда Општине Бачка Паланка, као највише општинско одликовање на пољу стваралаштва у циљу развоја наше средине.
Секретар Друштва, до 1970, је Ђорђе Продановић, а на позицији председника УО је до 1966, Боно Стојанов, кога ће наследити Милан Козомора и на тој одговорној функцији остати до 1971. године.
Економска самосталност АМД Бачка омогућила је развој друштвеног, спортског и забавног живота чланова Друштва и афирмацију такмичарског духа, како упослених, тако и чланства.
Чланови АМД Бачка учествују 1966. године, на два такмичења и то, ауто-релија „Сутјеска 66”, на којем постижу запажене резултате и организују мото-трке поводом Дана младости у Бачкој Паланци.
Поводом ослобођења нашег града, 20. октобра 1966, организују се уличне ауто-мото трке брзине и спретности: у класи аутомобила 1. место освојио је Милан Лазаревић, 2. је био Јурај-Ђура Пуцовски и 3. Иван Клајнхамер; а од мотоциклиста: 1. је Младен Поповић, 2. Нандор Нађ, а од мопедиста: 1. Златко Парницки, 2. Светозар Маринков.
Сви ови спортски резултати допринеће да се, у оквиру Друштва, формира 1967. године, стална Комисија за туризам и спорт, чији задатак је, организовање спортских приредби и припрема спортиста за такмичења. За првог председника ове, како се касније испоставило, најактивније и најуспешније секције у оквиру Друштва, изабран је Бошко Милованов, кога ће касније наследити Стева Пандуров.
У локалном листу, „Недељне новине“, према речима секретара Ђорђа Ђоке Продановића, средства су обезбеђена за све активности секције за спорт и туризам за 1967, а самим тим нису изостали ни спортски резултати, (освојено је 2. место на ауто мото такмичењу у Сомбору).
Јурај-Ђуро Пуцовски освојио је 1. место на војвођанском такмичењу, а екипно, АМД Бачка 5. место у Србији. На релију „Сутјеска 67”, на савезном нивоу, у поједничној конкуренцији освојено је 36. место. Од локалних ауто-мото такмичења, посебну пажњу грађана је привукла кружна брзинска трка 17. јуна 1967. године, у организацији АМД Бачка и трка аутомобила у класи 850 ццм и мотоцикла до 250 ццм, а на вишем рангу учешће на републичком такмичењу 1968.
На XII војвођанском ауто-мото релију „Братство-јединство 72” 1972. године, у Зрењанину, у класи до 1200 ццм 1. место је освојио Стеван Пандуров са Шкодом 1150 ццм, Славко Ајдер био је 6., Ратко Мајкић 7., а Матушка Јосип 8. У класи до 750 ццм, Јосип Пап био је 3., Рајко Мајкић 6., а Миленко Јатић 8. Ово је највећи екипни успех
ауто-мото спортиста АМД Бачка од 1968, када су освоји прва три места на IX релију у Сомбору, а већ 6. јуна 1972. године, на туристичком релију у Нишу, наши такмичари наступају и постижу добре резултате.
На релију „Сутјеска 73”, под новим називом друштва „Ауто-мото и Туринг клуб Бачка” (АМТК Бачка), такмиче се са шест возила у три категорије, на коме учествује преко 1.000 возача из целе Југославије. Учешће наших возача на овом престижном ауто-мото такмичењу, финансијски су помогли ТК Марина и ИК Синтелон и РО Меркур, а организационо и технички, АМТК Бачка.
Ауто рели „Младост 74”, одржан 7. јуна 1974, остаће упамћен по резултатској доминацији бачкопаланачких возача: Стева Пандуров, у класи 785 ццм, Србислав Бороцки и Србислав Срдић, у класи 1150 ццм, сви из АМТК Бачка, освоји су пехаре на традиционалном такмичењу. Поводом Дана младости, 25. маја 1975. године, одржан је ауто-рели „Младост 75” у Бачкој Паланци, на коме су узели учешће најбољи возачи Војводине и Славоније, као и тројица возача из АМТК Бачка, који су освојили прва места.